...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Το ΣΥΝΤΑΓΜΑ του διαβόλου

Μήνες τον αναζητούσα. Άφαντος! Κλειστά κινητά, σκαιπ, messenger… Χαμένος σου λέω. Μα πούντος; Που είναι να με ορμηνέψει. Που στο διάολο είσαι;

(Μια βροντή ένας κεραυνός και να σου Τον μέσα στο δωμάτιο, χαμογελαστός με ένα ποτήρι σαμπάνια στο χέρι.)

-Με ζήτησες;
-Όχι, τον ανταγωνιστή σου ψάχνω και δεν τον βρίσκω πουθενά.
-Τι να τον κάνεις; Δεν είναι αρμόδιος για τη χώρα πια. Έχει περάσει στη δικαιοδοσία μου.
-Α για αυτό πάμε έτσι που πάμε. (σήκωσε το ποτήρι του κι ήπιε)

Να μην τα βάζετε μαζί μου ωραία μου ξανθιά,.. Εγώ αν και διάβολος τις δουλείες μου τις κάνω παστρικά. Δίνω σήμα εξ αρχής για τις κρυμμένες προθέσεις μου. Όποιος έχει νου…
-Τι ενημέρωσες μωρέ κι εσύ; Μας φλόμωσες στο ψέμα!

-Άκου, άκου γιατί βαρέθηκα αυτή την καραμέλα! Η πολιτική είναι βρώμικο παιχνίδι. Δεν κατηγορείς έναν μποξέρ γιατί ρίχνει μπουνιές. Έπρεπε να περάσω μια νέα τάξη πραγμάτων. Διάλεξα έναν όμορφο πιτσιρικά να πιάσω τις γυναίκες που αριθμητικά υπερέχουν, έριξα δίπλα κι έναν καραφλό με ένα Ν και στο έβγαλα πρώτο κόμμα. Ας προσέχατε. Σας είχα προειδοποιήσει. Το ονόμασα ΣΥΡΙΖΑ! Όποιος έχει νου αναρωτιέται, τι θα πει Σύριζα; Δε σε παραπέμπει η λέξη σε κόψιμο από τη ρίζα; Κόψιμο μισθών συντάξεων, κερδών, γούστων. Όλα κομμένα ΣΥΡΙΖΑ! Είναι αλήθεια ότι είναι άξιο τέκνο μου ο Αλέκος! Πέρασε μέτρα που οι άλλοι τρίβουν τα μάτια τους. Αλλά δεν μου είπες, τι τον ήθελες τον Άλλον;

-Να τον ρωτήσω, Σύνταγμα 15 Ιουνίου να πάω ή… είναι δική σου δουλειά κι αυτή…
-Δεν κάνει μπίζνα αυτή τη στιγμή στη χώρα Αυτός. Δική μου ιδέΑ ήταν! Καθιερώνω νέα μόδα. Πως ήταν τα beach party; Έ εγώ οργάνωσα vouli party. Να μαζευτούν να τα δω κι αυτά λίγο… Όλο άπλυτοι στους δρόμους νισάφι πια! Επηρεάζεται κι ο τουρισμός!

Θες κάτι άλλο; Με φωνάζουν στο Μαξίμου.
Ναι, ναι! Για πες μου η Πλεύση Ελευθερίας, δικό σου έργο;
Πλεύση Ελευθερίας; Αααα τη Κωνσταντοπούλου λες.
Όχι. Δεν είναι δικιά μου αυτή.
Καλά αφού είπες ότι ο Θεός δεν κάνει μπιζνα στην Ελλάδα.
Όχι δεν είναι ούτε Εκεινού. Είναι του κοινού αιώνιου εχθρού μας. Η πόρνη της Βαβυλώνας.
Αυτή έχει το κόπυ ράιτ! Αν ψηφίσεις Ζωή θα σε βγάλει από την Ευρώπη και θα σου κάνει πορνείο τη χώρα. Πορνείο πολυτελές με οργάνωση, όχι σαν τώρα. Η Ζωή δεν μασ... (μήνυμα στο κινητό του) Φτουυυυ! Φεύγω, φεύγω! πάλι κάψανε τον Φλαμπουράρη, τα μ@λ@κισμένα, αφού τους είπα δεν είναι παιχνίδι ο παππούς…