...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Ο μορφονιός, ο γελαστός και η πολύχρωμη

Έχετε εξοκείλει κυρίες μου. Συγκρατηθείτε!

Σε υπουργό της κυβέρνησης αναφέρεστε όχι σε χορευτή στριπτιζάδικου.

(κατακλύζομαι από Βαρουφίτσες και από λοιπές Συριζοκαυλαντομένες, Αναγνώστη μου)

Σκηνή από επίσκεψη σε πελάτη. (Στη ρεσεψιόν.)

- Τον είδες; Τον είδες;
- Ποιον;
- Τι ποιον; το Θεογκόμενο το Βαρουφάκη.
- Σου αρέσει ο Βαρουφάκης;
- ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΝΑ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ; (να πέσει να με φάει η λυσσασμένη!)
- Μπαα μου θυμίζει τον Σποκ.
- Χαχαχα εμένα τον Λορδο Βόλντεμορντ από τον Χάρι Πότερ (η μικρή κόρη)

(Στο σκηνικό μπαίνει η γυναίκα του αφεντικού που έρχεται να με να προϋπαντήσει.)

- Αλήθεια δε σου αρέσει ο Βαρουφάκης Μαγδαληνή; Τέτοιος κούκλος; Τέλειος είναι.
- Να σου πω Λέλα μου, σαν υπουργός οικονομικών ΑΞΙΟΣ! Του βγάζω το καπέλο! Μπροστά αυτός ανάβει τις δάδες του πολέμου, πίσω το γελαστό παιδί ανάβει την πίπα της ειρήνης. Αλλά σαν άνδρας δε μου αρέσει.

(συζητώντας μπαίνουμε στο γραφείο της)

- Ποιος δε σου αρέσει; (με ρωτά η αδελφή της)
- Ο Βαρουφάκης! Δεν της αρέσει ο Βαρουφάκης.
- Ααα εμένα μου αρέσει ο Σακελαρίδης, μελαχρινό τεκνό να το πιεις στο ποτήρι.
- Εμένα μου αρέσει ο Παπάς (η λογίστρια)
- Εσένα ποιος σου αρέσει Μαγδαληνή;
- Σαν άνδρας ή σαν υπουργός;
- Σαν άνδρας παιδί μου.
- Σεξουαλικά δε μου αρέσει κάποιος από αυτούς. Σαν άνθρωπος μου αρέσει ο Αλέξης, χαμογελαστός, ήρεμη δύναμη...
- Δηλαδή δε σε εξιτάρει ο Βαρουφάκης;
- Άντε πάλι, όχι λέμε.
- Και ποιος σε εξιτάρει εσένα;

(μπαίνει στο γραφείο ο σύζυγος)

- Πάλι γι αυτόν λέτε; Καλημέρα Μαγδαληνή!
- Καλημέρα κε Μιχάλη! Σε ποιόν αναφέρεστε;
- Στον Βαρουφάκη, ποιόν άλλο! Άλλη δουλειά δεν κάνουμε! Τι είπε, τι φόρεσε, πως κοίταξε. Τρεις υπάλληλοι γράφουν το όνομα τους με ένα Ν!
- Δεν σας αρέσει κε Μιχάλη; Δεν εγκρίνεται;
- Κοίτα σαν υπουργός είναι δυναμικός και περγαμηνάτος! Μαφιόζος! Ότι πρέπει για την Ευρωπαϊκή καμόρα που μας κυβερνά. Αλλά είναι αριστερός και άντυτος! Μα να πάει στην Ευρώπη χωρίς γραβάτα; Ρεζίλι γίναμε.

(μπαίνει ο γιος)

- Τι λε ρε πατέρα; Τι νογάς εσύ; Τελευταία λέξη της μόδας στην Ιταλία. Τέρμα ο λαιμοδέτης!
- Άντε από δω ρε σαχλαμάρα! Αυτός θα πάει στη Βουλή με βερμούδα θα το δεις.
- Ναι ρε φάδερ είδαμε και τους χλιδάτους τους γραβατομένους.
- Ναι αλλά, μπλα μπλα μπλα μπλα...

Ώρες μάλωναν κι αυτοί κι άλλοι πολλοί σε άλλα γραφεία. Χωρισμένα τα αρσενικά σε Αντιβαρουφάκιδες και Βαρουφακισμένους.
Μεγάλος χαβαλές στην αγορά Αναγνώστη μου, χαβαλές και χαμόγελο. Γιατί χαμογελάνε δεν γνωρίζω. Χαμογελάνε όμως. Να χαμογελάς κι εσύ, ότι κι αν είσαι ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ ή αναρχοκομμουνοδεξιοφασίστας.

Υ.σ.
Ανυπομονώ για τις συνεδριάσεις της νέας Βουλής. Το κανάλι το έβαλα στο κομβίο ένα του τηλεκονταριού!
Αναμένω να δω τη Ζωή Πρόεδρο. Να βάλει χρώμα στην ημέρα μου.
Βαλε κόκκινα, βάλε λαχανιά, βάλε πασχαλίτσες στο μαλλί, εμένα δε με νοιάζει.
Το τι θα βγάλεις με νοιάζει, τα άπλυτα, τα άπλυτα... Ζωή μου.

Καλή επιτυχία στο γκουβέρνο
Αναγνώστη μου... Ραντεβού στο Σύνταγμα.