...της άνευ χρήμασι εκδιδομένης ξανθιάς γυναικός το ηλεκτρονικό κιγκλίδωμα...

Του Νίκου τα καμώματα Αγίους δεν τρομάζουν

Σκηνικό Α
Το ρολόι δείχνει μεσάνυχτα.
O καπνός του τσιγάρου φτιάχνει σχέδια στον κίτρινο τοίχο.
Περίεργη ατμόσφαιρα, ένας κεραυνός και... νάτος!
Ο αρχάγγελος του Υψίστου για μια ακόμα φορά εισβάλει στο δωμάτιο.
- Τι τρέχει Γαβριήλ;
- Σήκω! πλύσου, ντύσου, πάρε το λαπ τοπ και φύγαμε.
- Που να πάμε;
- Έχει ραντεβού η κα Μαρία με τον εξαποδώ …πρέπει να παραβρεθείς να κρατήσεις πρακτικά.
- Γιατί εγώ; Να πας εσύ.
- Δεν μπορώ εγώ, μόνο εσένα δέχεται ο τρις κατάρατος. Σε θεωρεί ουδέτερη.
- Και γιατί έκλεισε το ραντεβού η Μαρία;
- Την έχουν κατακλύσει χιλιάδες μανάδες με προσευχές, με mail, με fax, με sms, mms. Έπρεπε να πάει, ησυχία δεν έβρισκε.

(Οφού μπελάς νυχτιάτικο.)

Σκηνικό Β
Η Μαρία, η σύζυγος του Υψίστου σε ένα παγκάκι στο Σύνταγμα με τον Βελζεβούλ.
Γύρω τους οι εξουθενωμένοι πρόσφυγες κοιμούνται σε χάρτινες κούτες. Δε τους βλέπουν αλλά τους ζεσταίνουν με τα χνώτα τους... Πλησιάζω και κάθομαι, την ακούω να του λέει:
- Άσε βρε το παλικαράκι, την ψυχούλα τη βασανισμένη, δε του φτανε που του πέθανε ο φίλος του στα χέρια, τι το βασανίζεις κι εσύ;
- Τι λες Μαρία, σε ποιόν αναφέρεσαι;
- Τι σε ποιον αναφέρομαι; Κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις; Έχεις εισχωρήσει στο μυαλό του και το εξωθείς να πεθάνει. Άστο, άστο να ζήσει.
- Α! γι αυτό το κωλοπαίδι λες; Δεν το έβαλα εγώ, καθόλου δε το χωνεύω. Άκου να θέλει να πεθάνει για δικαιώματα... Να πεις του δικού σου εγώ δε το παίρνω, να το πάρετε εσείς. Μπλεξίματα εγώ δε θέλω.
- Τι δλδ δεν το έβαλες εσύ να κάνει απεργία;
- Όχι σου λέω.
- Καλά και τότε ποιος;
- Εγώ μάνα!
- Μάνοοοοο; Μάνο εσύ; Εσύ τυραγνάς το πλάσμα τούτο;
- Ναι μάνα εγώ. Εγώ δεν ήμουν αυτός που για αλλωνών αμαρτίες σταυρώθηκα; Χρειάζομαι έναν μιμητή. Ο Τσε μου είπε πως του θυμίζει τα νιάτα του. Πρώτη φίρμα θα το κάνω.
- Μανολάκη να αφήσεις το παιδί τώρα αμέσως. Τη μάνα του δε σκέφτηκες βρε;
- Η μάνα του, μάνα, είναι από την ίδια στόφα! Την είδες να κλαίγεται; Την είδες να παρακαλάει; Στο αίμα της ρέει το dna της Σπαρτιάτισσας. Αυτή τον έλουσε με το πετρέλαιο εγώ του άναψα το σπίρτο. Ο Νίκος θα γίνει ήρωας. Έτσι και τον αφήσουν να πεθάνει ο κόσμος θα ξεσηκωθεί.
- Φύλλο δεν θα κινηθεί αγαπητέ μου Εμμανουήλ! (παρεμβαίνω στη συζήτηση )
- Μαγδαληνή κι εσύ εδώ;
- Κι εγώ εδώ και σου λέω πως τίποτα δεν θα γίνει, η κοινή γνώμη είναι για μια ακόμα φορά διχασμένη. Άλλοι τον θεωρούν ήρωα και άλλοι κακομαθημένο τσογλανάκι που του αρμόζει να ναι φυλακή και να μη μιλάει.
- Και δεν θα ξεσηκωθούν αν τον αφήσουν να πεθάνει; Αίμα δε ρέει στις φλέβες τους;
- Όχι Εμμανουήλ δεν θα ξεσηκωθούν γιατί έχουν το άλλοθι τους.
Νομοθετήσανε οι Γραμματείς και νίψανε τας χείρας τους... Όλοι μαζί, πολίτες και κυβερνώντες...

- Φεύγω. Τζάμπα με κουβάλησες Μαρία, βρες τα με το γιο σου. Εγώ πάω να βολέψω τούτους δω (δείχνει τους πρόσφυγες) χαλάνε τη μόστρα του ξενοδοχείου.
- Τι θα τους κάνεις Βελζέβουλα;
- Θα τους "στολίσω" στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο της πλατείας.
Το πιθανότερο είναι να το κάψουν οι αναρχικοί φέτος. Χε χε χε θα ξεβρομίσει ο τόπος...